När man gråter av lycka,

då jävlar är man lycklig!

Måste erkänna att jag ljugit för flera av mina vänner.. Jag var inte alls i Jönköping för att "kolla min skadade fot" - jag hade uppskrivning! När Godkänd-texten kom fram framför mig blev jag så glad att jag hoppade runt, skrattade, skrek och grät på en och samma gång!
Sen var det bara att samla sig, hålla minen och åka till skolan - för det var inte förrän idag jag hade uppkörning!

and guess what, I MADE IT!!!
Ännu en gång grät jag av lycka - fyfan vad jag längtat efter detta! :'D

Kommentarer
Postat av: elina.

fy kepler vad bra linnéaaa!!!!! :D:D

2011-09-08 @ 15:31:01
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Mamma Anna

Grattis min Älskade dotter, bra kämpat det är du värd. Kram

2011-09-08 @ 15:48:27
Postat av: ester

GRYMT!!! :D :D ♥

2011-09-09 @ 11:05:51
Postat av: beccis

grattis igen linnéa :D nu är du nästan lika cool som mej ;* ♥

2011-09-09 @ 11:30:57
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0