Raka besked.

-Linnéa.
-Ja hej, jag heter (något helt oförståeligt) och jag ringer från Väster vårdcentral.
-Hej! Jag glömde min telefon hemma så fick ringa och koppla om till ett annat nummer. Förlåt.
-Jaha. Det var du som inte svarade..
-(skäms lite) eeeeh jaa...
-Varsågod, prata!
-Jaha. Ja, jag körde av vägen i Fredags, men vi åkte aldrig till akuten. Jag har haft ont i ryggen sen dess och har blivit tillsagd att åka till och kolla upp det.
-Okej, klockan ett.
-Va?
-Kom klockan ett.
-Aha men jag..
-Tack, hejdå!
-Men!
*lägger på i örat på mig*

Här hade man ingen talan inte x)

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Vaaaaaaa har du kört av vägen???? Kram mamma

2011-09-29 @ 10:04:38
Postat av: elina.

hahaha, men va?? vilken diss!!

2011-09-29 @ 18:10:43
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0