Glad påsk!

Vännerna, släktingarna och alla jag känner är ute och röjer medan jag sitter hemma hos pojkvännen och pluggar (eller försöker iallafall)
Lite duktig får jag väl försöka vara nu när studenten närmar sig!

Riktigt trevligt att bli uppassad av älskling lillasyster samtidigt - hon kommer med kaffe, diskar och frågar om jag vill ha något mer eller om hon stör. Sjukt gullig tjej!


Lillasyster på sin 13års dag

Har varit hemma hos Ulla och firat lillasyster tillsammans med älskling, brorsan, mamma och hennes kille. Imorgon blir hon fjorton år, kommer ihåg hur vuxen jag kände mig då xD
Sååå imorgon blir det ännu mera firande, fast med pappa denna gången.
Inte bra för figuren...

Kommentarer
Postat av: Maja.

Tycker att du ska ta och uppdatera lite!♥

2012-04-11 @ 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0