Bambis på hal is!

Blev lite flumm på isen innan vi kom igång med fotograferandet -
så jag redigerade de söta fotograferna ute på isen i svartvitt :3





Resten av bilderna kommer någon annan dag på lovet - för jag har ca.5 olika redigeringar på varje bild och kan inte besätmma vilken jag ska lägga upp xD


Förresten, smsade 118800 och frågade vad neamichesen.blogg.se handlade om, såhär svarade dom:
Den handlar om Linnéa Michelsens liv.
Lite allt möjligt; kärlek, vänner och mycket lustiga bilder :D
Fin blogg, fortsätt så!
Mvh 118800

Haha testa ni och lägg in vettja! Går ju också fråga tex "vem är (ditt namn)"
Skitkul tidsfördriv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah vad fina bilder ;) jag tar dom! :) <3

2012-02-16 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0