Bilder från mobilen

Insåg precis hur många mobilbilder jag tagit och tänkt "åå det här ska jag lägga in på bloggen!!", men så har det aldrig blivit av..
Varför? Jo,
  1. Jag hade inte blogg.se-appen som gör det möjligt att ladda upp bilder från mobilen..
  2. Laddade hem appen, men nä den fungerade inte ens..
  3. Skulle lägga över bilderna på datorn, men man måste ha samma som man installerade iTunes på..
  4. Vilket var skoldatorn, som låg kvar i mitt skåp i skolan..
  5. Sen orkade jag helt enkelt inte när jag väl hade datorn..
Så nu har jag äntligen tagit tag i det och lagt in alla bilder på laptopen.
Här kommer massor med bilder som endast hänger samman med att dom är tagna med min iPhone xD
(vissa går inte att vända av någon anledning...)

Alicebrallis (som förövrigt tog körkort igår, GRATTIS!!!!!)

Deep-talk på Stigs ;)

Jag och fisen!! :D
(philips lillebror)

EE11 - Philips klass :)

Becca försöker äta mat ^^

Yttligare några timmar på Stigs!

Donken med syskonen Andersson!
På bild: Marcus, Sarahs pojkvän

På bild: Sarah Andersson (philips lillasyster)

balla_elina  ;)

Jag: eeeh??
Haha smygfotografen Philip var i farten!

..har tydligen ca 10 nästan likadana bilder som tillsammans bildar ett helt bildspel och tillslut visar att jag ligger och pratar med hans lillebror xD

Manikyr av Tanya Branko


Jag och storebror på julafton :)

Julklappen jag fick av älskling :D

Jag och Carro målade naglarna inför nyår :)
(mina är dom med blomman, hennes handen med förlovningsringen)

Förstärkaren jag köpte i försenad julklapp till älskling :3

Förfest hos Fidde innan Higgins!


Mina mongotofflor som jag sydde i nian!
Sååå sköna, men philip får skrattanfall varje gång han ser dom.. xD

Målade yin&yang (eller vad det nu heter) på mig själv :)
(tog kortet efter några dagar så färgen har börjat lossna)

Ett chokladmonster som jag är så var jag tvungen att köpa den nya Maraboun!
Orolig att jag inte skulle gilla den dock, så köpte den till Philip och tiggde till mig ett smakprov ;)

Sen såg jag detta i affären, kan det verkligen vara gott?
Hörde Carro berätta om dom för ett tag sen, ska man våga smaka eller är det utkastade pengar?


End of pictures.

Byebye :)

Kommentarer
Postat av: beccis

hahah snygga bilder!

särskilt den på mej hehehehehehehe >:D ♥

2012-02-16 @ 14:22:10
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0