Drömjobbet

eller vad kallas det när man jobbat och sen drömmer om det varje natt? Haha! ;)

Har som sagt börjat jobba på Mc Donalds i Värnamo. Inte precis något jag tänker hålla på med i framtiden, men riktigt glad över att få tjäna lite pengar. Dock förföljer alla tjuriga kunder och fritös-pipandet mina drömmar..


Sen har jag återigen börjat på medicin; har haft blödningar i 27 dagar nu..
Ska äta tabletter två gånger om dagen i tio dagar för att det ska sluta, om det inte gör det så blir det yttligare sjukhusbesök.
Biverkningar: oväntade blödningar (men vafan, skulle dom inte få slut på blödandet?!?), menstruationssmärtor, viktökning, huvudvärk, illamående, påverkan av leverfunktionen, bröstspänningar, nedstämdhet, minskad sexlust, acne, fet hy och svullnad pga vätskeansamlingar. Kan även ge godartade och elakartade levertumörer som kan leda till blödningar i bukhålan.
Nemen tjoho vilket läkemedel!!

Mår konstigt. Orkar ingenting. Vaknade nyss. Nu går jag och lägger mig igen..

Kommentarer
Postat av: beccis

herregud sämst medicin :o

2012-02-29 @ 16:51:17
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Mamma Anna

usch stackare! Hoppas att det snart går över! Krya på dig! Älskar dig min ängel

2012-02-29 @ 16:56:08
Postat av: ester

håller med becca, sjukt mycket biverkningar ju! :s

2012-02-29 @ 22:09:44
Postat av: elina.

hmmm, är det värt att få oväntade blödningar, menstruationssmärtor, viktökning, huvudvärk, illamående, påverkan av leverfunktionen, bröstspänningar, nedstämdhet, minskad sexlust, acne, fet hy och svullnad pga vätskeansamlingar samt godartade och elakartade levertumörer som kan leda till blödningar i bukhålan för att man ska bli friskn eller??? supermedicin som sagt var.. krya♥

2012-02-29 @ 23:37:33
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Majsi.

Usch då:( mår du bättre?♥

2012-03-02 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0