Dålig start på sista terminen..

Så lost som jag är fick jag precis reda på att jag har nationella i Matte D nästa torsdag...

Satt nyss och räknade poäng för att se om jag kommer in på den utbildningen jag vill gå - jag är såååå nervös! Med de betygen jag har nu så kommer jag troligtvis in, men för att helt säkert göra det måste jag få jättebra betyg i de kurserna som inte är betygsatta/färdiga än.. Fy.

Känner redan första dagen att denna terminen kommer bli;
rent ut sagt förjävlig!!
:'(


Tur att man har en underbar pojkvän som kan lätta upp stämningen lite ;*

Jag älskar dig! (L)

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg du har! :) hur har din dag varit? kram!

2012-01-09 @ 17:42:22
URL: http://lonik.blogg.se/
Postat av: Maja.

Vilken utbildning vill du in på då?:))

2012-01-09 @ 19:43:57
Postat av: Caroline

Blev också lite nyfiken, vilken utbildning vill du gå? önskar att jag var pluggis som dig ;-) hoppas vi ses snart!

2012-01-11 @ 00:19:14
URL: http://caroline-nystrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0