Daoismen

-religionen som wikipedia glömde..

Fick utbrott när jag försökte få fram information om d(t)aoismen igår kväll. Satt hos älskling och var allmänt förbannad på precis allt runt omkring mig, stackars honom, när det egentligen var det där bortglömda religionen jag var irriterad på..
Fick en massa tips om ställen jag kunde söka på - till ingen nytta!
Nej. Nu låter jag deprimerad.
Försöker skriva något positivt istället..ehm..hmmmm...eehh...

Go-go-go redovisning!!

Imorgon vanskas Fysikprov (kanske häär min egentliga illska ligger?) och jag är som vanligt "helt tagen på sängen".
Eller ja, det där kan ni nästan ta ordagrannt.

Har helt plötsligt börjat fantisera massa - fantasier om framtiden, hur mitt liv kommer blir, vad jag ska ha för jobb och hur min första lägenhet ska se ut.. Tror min högra kreativa hjärnhalva försöker kompensera att min vänstra verkar helt paralyserad ;)

Låt på hjärnan:
I've got lips,
And I've got lips.
Let's get together and use those lips,
Let's gooo,
Times are wast'n!

Johhny Cash
(kan inte komma på titeln..)


Kommentarer
Postat av: Time's a wastin'

heter låten ju ;D filmen heter walk the line..

2012-01-30 @ 13:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0