Mitt vinterlov

..hittills ;)

Förlåt för den rent ut sagt urkassa uppdateringen xD

Firanden:

Svensk julafton - firades hos mormor&morfar.
Highlights: Jag körde vilse och fick vänta på att morfar skulle hitta mig på min innehållsfattiga beskrivning av vart jag befann mig..
Dansk julafton - firades hemma med släkt, carro och philip.
Highlights: Jag fick i princip allt jag önskade mig!
Mellandagarna - tripp till Jönköping, umgås med vänner.
Highlights: Fixade skjuts så jag äntligen kunde slappna av, köpte Tre Apor och hade en riktigt bra kväll med vänner och älskling hos Emelie och Fidde!
Nyår - firades hemma hos mig.
Highlights: Alla gillade maten, var glada och gjorde helt enkelt kvällen värd att minnas!!

Så. Nu är det 1a Januari 2012. En vecka kvar på lovet, sen sista terminen på gymnasiet!

Kommentarer
Postat av: ester

mysigt! ja, nu är vi halvvägs genom trean, känns bra! ♥

2012-01-03 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0