Överlycklig pojkvän! :')

Jag har nog aldrig sett honom så glad förr!!

Och varför blev han så glad? Jo, han fick en försenad julklapp av mig - en förstärkare!
Något han önskat sig största delen av sitt liv..
Finns inget bättre än att göra någon man älskar så glad!! :D

Igår hade vi filmkväll hemma hos mig. Jag, Philip, Carro, Linnéa och Ellinor tjockade oss framför tre filmer med chips, gurka och dipp :)
Film ett: All American Orgie - Komedi (?) sög röv.
Film två: The Ward  - Skräck. extremt bra! Hade redan sett den, men värd att se igen! ;)
Film tre: Kronjuvelerna - Drama. sådär, hade hellre kollat på någon annan.

Nu sitter jag, Philip, Carro, Linnéa, Robin och Simon hemma hos mig igen. Simon och Robin spelar PS3, Carro och Philip spelar cs medans jag och Linnéa hänger på fb ;)

PBS! Behöver ej läsas av "äckelmagade" eller ointressade människor..
Förövrigt; så har jag precis ätit färdigt min antibiotikakur. Trodde jag skulle svimma av smärtor sista dagen och undrade om kuren inte värkat eller om det var något annat fel som sjukhuset inte hittat. Sen vaknade jag dagen efter med trosorna fulla av blod - yummieee!! mens igen, bara två veckor sen sist...


Nu ska jag.. nä jag vet inte vad jag ska göra nu, men har inget mer att skriva x)
Puss!


Kommentarer
Postat av: elina.

åh, gullig du är som ger så fina presenter :D tog förresten åt mig av "äckelmagade" och hoppade över det sista ;)

2012-01-04 @ 20:19:36
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Maja.

Hahahaha men åh vad mys.. var ju inte äckligt tills du la dit ett yummie på det!! hihi, saknat din knäpphet. Pusssss.

2012-01-05 @ 03:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0