Sakta men säkert

Känner jag att jag håller på att "glida ur" bloggvärlden; kommer nog inte hålla på med det här så länge till..

Highlights sen senaste inlägget:

Bowling med Philip, Carro, Simon, Emelie, Fidde, Linnéa och Robin - fylle-parbowling!
Tjejerna hade en bana och killarna den andra. Tror att det blev fler klot i rännorna än träffar på käglorna xD
Hur som helst så vann Philip över killarna och jag över tjejerna! Inte nog med det så hade jag bara ett poäng mindre än Philip ;)

Arbetsintervju på.. dam dam dam daaaaaaam; Mc Donalds!! Haha inte drömjobbet direkt, men bättre än inget i tider med pengakris... Hon ska höra av sig i veckan (dvs, denna veckan!!), väntan är nästan olidlig..

Nationellt prov i matte D - naee inte highlight som i något kul, men om jag får godkänt kommer jag inte räkna mer matte innan studenten!!! Det roligare med det var när "matteakuten" (bestående av becca, elina och ester) knackade på min dörr och skulle hjälpa mig :')
Hade varit helt deppig hela dagen och dom lyfte verkligen mig! Vet fortfarande inte om jag lyckades på själva provet sen, men mådde så mycket bättre när dom hade varit hos mig!

Sexigt.

Ikväll blir det vin, ost och kex med svärmor Lotta (philips mamma då för er som inte kan släkttermer) och imorgon ska vi åka till Trollhättan!! Där ska vi äta god mat och fira svåger Basse (låt se om ni hängde med; philips bror) som fyller 21.

Trevlig helg på er :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis från oss tilljobbet på donken. Kram

2012-01-20 @ 17:33:16
Postat av: elina.

ja, du lyckades ju i alla fall hitta den klart snyggaste bilden ;) och hoppashoppas att du får jobbet!!

2012-01-20 @ 17:34:27
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: ester

haha det var en av de fulaste bilderna jag sett på mig själv, fint. hoppas din helg är toppen! :) ♥

2012-01-21 @ 17:58:39
Postat av: beccis

vad snygg man är..

2012-01-23 @ 13:10:47
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: beccis

förresten matteakuten är bäst :) ♥

2012-01-23 @ 13:11:47
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0