Tyvärr

så har alla ni som gissat på bakgrundssida gissat fel!! MOHAHAHAH ;)

Super-mys-dag med älskling och hans lillebror idag!
Efter att ha skjutsat lillasyster, bakat scones och kört älskling till fotbollen, åkte jag och fisen (Ludvig, philips lillebror) till Hemmakväll och inhandlade 73kr lösgodis, två loops, en påse non-stop och filmen Hopp.
Lekte ta medans vi väntade på att träningen skulle sluta, körde till CG och handlade läsk (för mig del festis med jetlaggad ananas ;)  ) och sen hem till mig.
Där åt vi kyckling tortillas och myste sen ner oss i soffan, kollade på filmen och vräkte i oss godis (y)

Nu sitter vi hemma hos älskling och har nyss lämnat av en utmattad liten 7åring hos sin farmor.
SUPER-MYS-DAG!


hehe yttligare en bild från sidan som ingen kommit på ;)

Kommentarer
Postat av: Maja.

TRÅKIG!! jag kommer hitta den till slut ska du veta..

2012-01-27 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0