Lite mer än ett dygn kvar,

sen sitter vi i bilarna påväg till Göteborg och sedan värmen!!!

  • Muntlig redovisning av en runsten, svenska
  • Uppsats om Renässansen, svenska
  • Muntlig bokredovisning, svenska
  • Skriftlig bokredovisning, svenska
  • Minst 4 referat, svenska
  • Litteraturprov, svenska
  • Muntlig redovisning, engelska
  • Uppsats, engelska
  • Islam uppsats, religion
  • Muntlig redovisning, religion
  • Judendom/kristendom uppsats, religion
  • Matteprov
  • Nationella i Kemi B
  • Häxhysteri uppsats, historia
  • Forntidsuppsats, historia

Äntligen är det mer gjort än vad det är kvar :D

Kan också nu berätta min lilla hemlighet - ni tror alla att ni vet hur min balklänning ser ut, men idag kom älsklings farmor hit och sydde om den! Inte världens skillnad, men nu är det ingen annan än hans familj som sett hur jag kommer se ut när jag vandrar ner för storgatsbacken! Ska också bli upphämtad hos Linn i porschen som sedan ska köra mig till stan :3


Kommentarer
Postat av: beccis

du är inte mänsklig du.. mer än vad vissa gjort på en termin, har du snart gjort på nån vecka :o ♥

2012-06-04 @ 08:35:41
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag hoppas verkligen att du lägger ut mycket bilder på både din bal och student!!! :-D

2012-06-04 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0