Fett eller bebis, fett eller bebis?

Nej men en mage sprängfylld med glass från Lilla Krogen.

Var nyss och tog ut p-staven.. (PAIN!!)
Har alltid trivts med att ha den och trodde att jag aldrig skulle byta till något annat. Så smidigt att aldrig behöva tänka på preventivmedel, men efter att ha haft mens ca 20 dagar varje månad började bli lite vääääl jobbigt..

Miljoner tankar far i mitt huvud just nu, jag litar inte riktigt på p-piller och eftersom jag inte tål östrogen kommer det lik förbannat kunna bli likadant igen. Skulle man behålla ett barn om man väl blev gravid (trots att jag tycker att man borde ha jobb m.m innan egentligen) eller skulle man göra abort och kanske aldrig kunna bli gravid igen? Kan man lita på att det är säkert? Kommer man bli tjock? Kommer mensvärken bli värre? Kommer det verkligen bli bättre än med staven?

Är man nojjig så är man... -.-


Nej. Nu litar vi på alla forskare som tagit fram detta lilla förundransvärda piller som ska döda mina ägg! :*

Kommentarer
Postat av: Maja.

Bitches gotta killlll (alice röst). Förlåt var tvungen:*

Hoppas det blir bättre nu!(L)

2012-05-07 @ 15:49:41
Postat av: beccis

ska du käka p-piller eller va?

det kanske blir tillökning i familjen michelsen snart annars? hehe ♥

2012-05-08 @ 02:07:38
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Julia N

Hoppas det verkligen blir bättre<3

konstigt att dom tillåter att du ta det :S

ps. sakna dig i skolan<3

2012-05-08 @ 22:49:08
Postat av: beccis

AAAAJ :'(

2012-05-11 @ 10:32:52
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0